4 grudnia 2015

Black and White

Hejka ! Pomyślałam , że może dodam jakieś zdjęcia . Są to zdjęcia sprzed około 2 msc , ale nie miałam okazji iśc potem na sesje . W dodatku teraz jestem chora i od ponad tygodnia siedze w domu i nigdzie nie wychodze . Może zrobie zdjęcia poprostu w domu przy ścianie . Jeszcze muszę nad tym pomyśleć . Narazie dodaje wam moje zdjęcia z NOSPRu . U nas w Katowicach to teraz najbardziej popularne miejsce nie tylko do robienia zdjęć , ale na spotkania i różne imprezy. 




















BUTY : AIR FORCE , SPODNIE : PULL&BEAR , KOSZULKA : H&M , KURTKA : PRIMARK , WIANEK : CLAIRE'S

7 komentarzy:

  1. Stylizacja jak najbardziej w moim guście, a do tego ten nieziemski wianek. Chyba też wybiorę się tam na zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ubierać się na czarno, stylizacja bardzo mi się spodobała <3
    Piękne zdjęcia!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥