21 marca 2016

blue Bird

Hejka ! Dzisiaj mam dla was kolejną stylizację, myślę, że bardzo oryginalną.

Do tej pory pokazywałam raczej takie dość proste stylizację. Takie klasyczne, ale teraz chcę pokazać trochę więcej.
Długo się zastanawiałam nad tym czy zrobić zdjęcia z taką sukienką. Wiele osób twierdził, że zupełnie to do mnie nie pasuje. Postanowiłam jednak pokazać wam trochę coś innego niż zwykle.
Połączenie ,,długiej szarej,, i ramoneski uważam za cudne. Do tego makijaż typu ,, niebieski ptak" to strzał w 10 ! Ostatnio taki makijaż bardzo często pojawiał się na wybiegach, pokazach mody. Dlaczego niebieski ptak? Myślę, że po prostu kształtem przypomina ptaka. Oceńcie sami.
Zapraszam do zdjęć.























SUKIENKA : ZARA
BUTY : ADIDAS SUPERSTAR
RAMONESKA : PRIMARK
RAJSTOPY : GATTA
TOREBKA : H&M



8 komentarzy:

  1. Sukienka piękna, ale ja bym nie pomalowała tak mocno oczu, ale to tylko moje zdanie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie mi się nie podoba ale to moja opinia :) mimo wszystko zapraszam na swojego Instagram/photo.killa ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie :) Jednak lepiej by było bez rajstop :) Makijaż kontrowersyjny i zaintrygował mnie :)

    http://hanyvia.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/Hanyvia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, sama potem przeglądając zdjęcia stwierdziłam, że faktycznie rajstopy troszeczkę tu nie pasują. Myślę, że jak będzie cieplej to będzie idealnie bez rajstop. pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się makijaż. Nie jest codzienny, ale do stylizacji idealny <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥