24 lutego 2018

COLOURS OF LIGHTS

Hej hej!
Póki teraz mam czas, to stwierdziłam, że zabiorę się za pisanie nowego posta. Wcześniej rzadko o tym myślałam. Chwilowo zdrowie nie pozwala mi robić nic innego oprócz oglądania seriali, spania, nauki i pisania na lapku. W sumie fajnie sobie tak odpocząć, ale nie robienie niczego bardziej konstruktywnego mnie dobija. Seriale się kończą, spać i uczyć nie da się cały czas. Co do pisania, to trzeba mieć o czym, a jeśli nie wychodzę z domu to szczerze mówiąc nie mam żadnych perspektyw na to, bo po prostu się nudzę. Nudzę się, bo nie mam żadnych obowiązków, bo nikt niczego ode mnie nie wymaga. Paradoksalnie, większość osób jest jak czegoś chce, ale jeżeli nie jesteś dla innych atrakcyjny pod względem ich potrzeb, to ich nie ma. Jakbym nie istniała.  Jak nie ma mnie nawet w szkole, to mam wrażenie jakbym nie istniała. Każdy jest w wirze pracy, nauki, swoich własnych problemów. Fajnie nawet się tak na chwilę zatrzymać, może nawet i być anonimowym. Nie jestem tutaj anonimowa, nigdzie nie jestem, ale oglądając się w swoje lewo i prawo, tak się czuje. Czy tego chcemy czy nie, kiedyś się oderwiemy od społeczności, nawet na chwile, ale to się dzieje. Zmierzam tylko do tego, że każdy kiedyś będzie zdany na siebie, będzie zależny od Siebie i będzie sam tworzył nową społeczność. Podsumowując, zdawanie się na innych ludzi tylko nam szkodzi, bo gdy będziemy szli ,, na swoje" to każdy będzie miał SWOJE. Wtedy nikogo już nie będzie interesowało to, że sobie nie radzisz. Każdy kiedyś musi sobie wreszcie poradzić sam, każdy musi kiedyś dorosnąć. Kończąc moją myśl, zawsze musimy być gotowi na bycie samemu, ja też muszę być na to gotowa. Szczególnie ja, bo skoro o tym myślę, to oznacza, że właśnie tego się boje.
Przechodząc do głównego punktu, fotki są chyba jedne z lepszych jakie kiedykolwiek miałam. Są w cudownym stylu artystycznym, a przy okazji mega estetyczne.
Serdecznie zapraszam na zdjęcia!
FOTO : A.B.PHOTOGRAPHS - OLA BENGOWSKA
LINK FB  LINK BLOG








































GOLF : ZARA
KURTKA : PULL&BEAR
SPODNIE : NEW LOOK
OKULARY : ALI
SZAL : STRADIVARIUS
PASEK : ZAFUL

2 komentarze:

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥