3 sierpnia 2016

WHITE CULOTTES

Hejka! Dzisiaj kolejna stylizacja. Mega się jarałam gdy byłam na zdjęciach, że będę mogła wreszcie wam ją pokazać. Jak pewnie wiecie, teraz są super promocje w sklepach, więc i ja się na coś załapałam.
Jedną zdobyczą są spodnie - białe, jeansowe culottes. Wielu osobą się one nie podobają, jednak ja jestem w nich zakochana po uszy! Jeśli chodzi o całą stylizację to jest dość kontrowersyjna. Kiedy szłam tak ubrana po mieście patrzyłam na innych ludzi i próbowałam odgadnąć z wyrazu ich twarzy co o tym myślą.
Szczerze mówiąc trochę się zawiodłam. Myślałam, że ludzie potrafią uszanować styl innej osoby. Niestety z tego co zaobserwowałam, tak nie wynika. Wzrok innych był przeważnie ,, krzywy ", albo po prostu ktoś się śmiał. Wychodzę z takiego założenia, że jeżeli coś się komuś podoba, to niech w tym chodzi. Każdy ma swoją opinię w temacie ubioru i ja to szanuję. Mi osobiście ta stylizacja bardzo przypadła do gustu i jest jedną z moich ulubionych w ostatnim czasie. Przepraszam jeszcze za tak dużą ilość zdjęć, ale dzisiejsza sesja wypadła tak świetnie, że nie miałam serca usuwać kilkunastu zdjęć. Dzisiaj też bardzo się rozpisałam, musicie mi wybaczyć, ale miałam wenę co do pisania. Napiszcie co sądzicie o tej stylizacji i czy wam się podoba! Zapraszam do zdjęć.

FOTOGRAF : SABINA PRĘDKA

































SPODNIE : STRADIVARIUS
PASEK : RESERVED
BUTY : ALCOTT
KOSZULKA : SHEIN
CHOKER : DIY
OKULARY : RESERVED
TOREBKA : H&M


7 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja i cudne zdjęcia! Śliczna torebka :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście Twoja stylizacja tego dnia była specyficzna. Sama czasem lubię się ubrać innaczej-modnie i wielu ludzi się na mnie głupio gapi. Zawsze jak jednak tak się dzieje, to sobie mówię, że oni się wgl nie znają na modzie :P
    CO do Twojej stylizacji, jak dla mnie świetnie. Bardzo lubię taki styl. Sama planowałam zakup culottes ale nie podobają mi się na sobie, strasznie mnie skracaj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Spróbuj jakieś materialowe culottes . Ja polecam z bershki😊

      Usuń
  3. świetna ta stylizacja! Choker idealnie pasuje, naprawde super :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek nie przepadam za białymi spodniami :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. to akurat jedyne moje białe spodnie :)

      Usuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥