6 grudnia 2015

Jesienna depresja

Hejka ! Dzisiaj chciałabym wam trochę opowiedzieć o ,, jesiennej depresji " .Jak jej zapobiec i co zrobić gdy już nastanie .
Jesień to tak naprawde pora roku , której najbardziej nie lubie . Szybko staje się ciemno , robi się zimno , dużo pada , jest pochmurno i szaro . To wszystko sprawia , że człowiekowi odechciewa się cokolwiek robić . W tedy wszystko mnie przytłacza , na nic nie mam ochoty .
Jesiennia depresja przychodzi nagle , nawet nie wiemy kiedy to się dzieje .
Najgorszą rzeczą w jesieni jest chyba deszcz . Wszytko mnie wtedy denerwuje .
Mam mokre buty , mokrą kurtkę , mokry plecak i mokre włosy ( w deszcz każdy włos jest u mnie w inną stronę ) .

Co zrobić , żeby się odstresować ?


Gdy jest mi tak strasznie smutno to zakładam mój cieplutki szlafrok , kładę się pod cieplutki kocyk , zakładam słuchawki i słucham mojej ulubionej muzyki . Lubię się napić gorącej herbatki , poczytać ulubioną książkę i wszystko nagle staje się piękniejsze .

Jesień to jedyna pora roku gdzie możemy się obijać do woli . Chyba każdy ma takie dni w jesieni , że NAPRAWDĘ nic mu sie nie chce . Przez te pare dni w roku odpocznijmy troche . Może krótka drzemka pomoże nam wrócić do życia.

Ja bardzo lubie czytać książki , szczególnie wieczorami gdy jest już ciemno . Przykrywam się cała kocem , biorę latarkę i czytam . Potem myśląc , że minęło dopiero 10 minut czytam kolejny rozdział i kolejny , gdy orientuje się , że jest już pierwsza w nocy . Obiecuje sobie , że to już ostatni rozdział i idę spać . Następnego wieczora znowu jest tak samo . Książką , która mnie tak wciąga jest trylogia : Dotyk Julii , Sekret Julii , Dar Julii . Chwilowo jestem na ostatniej części i nie mogę się doczekać jakie będzie zakończenie. Naprawdę polecam wszytskim tą trylogie , szczególnie dziewczyną , które lubią czytać takie dramaty z odrobiną ( DUUUŻĄ odrobiną ) miłości.  Kiedy przeczytam Dar Julii biorę się za Córkę Medium.

To wszystko na dziś , biore kubek herbaty i czytam książke .Paa


4 komentarze:

  1. ostatnio w szkole miałam zajęcia na odstresowanie się i pokazano kilka ciekawych ćwiczeń jak na przykład ćwiczenie wyobraźni czy słuchanie pozytywnej muzyki :)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ćwiczenia . Było coś jeszcze ? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,książki to najlepszy lek :)
    Ja polecam serię "Wybrani" wciąga niesamowicie :)

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko będę miała okazje , na pewno przeczytam . Dziękuje za polecenie , kocham książki . Ja jestem właśnie przy końcu ,, Córka Medium " . Również polecam :)

      Usuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥