29 lipca 2016

JEANS

Hejka! Dzisiaj kolejna stylizacja. Można powiedzieć, że dość oklepana i banalna. Jednak ja uważam, że jest to najlepsze rozwiązanie na letnie dni, kiedy zupełnie nie wiemy w co się ubrać. Chodzi tutaj o białą koszulkę i ogrodniczki. Ja długo szukałam takich ogrodniczek w moim stylu. Zawsze gdy ich szukałam to, albo po prostu nie były warte swojej ceny, albo mi się nie podobały. Na szczęście po długich poszukiwaniach znalazłam. Zapraszam do zdjęć!










OGRODNICZKI : STRADIVARIUS
KOSZULKA : BERSHKA

4 komentarze:

  1. Ogrodniczki są śliczne, ale ja na razie nie mam żadnych w swojej szafie... Jakoś nie śpieszy mi się do ich kupna.
    Stylizacja śliczna, choć w sumie zwyczajna. Taka bezpieczna opcja na lato...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista stylóweczka i super zdjęcia! :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylówka jak najbardziej w moim stylu, cudowne zdjęcia :)
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥