10 lutego 2018

SILVER BASIC

HEJ HEJ! Znowu wracam po dłuższej przerwie z nowymi fotami. Dość długo mnie nie było, ale teraźniejsza pora roku nie sprzyja do robienia fotek. Pomimo ferii, które w chwili obecnej dobiegają końca, ciężko jest znaleźć czas, bo zawsze mam do robienia coś innego. Jednak znalazłam chwilę, w miarę ciepłe i ciekawe miejsce na fotki. Jak zaraz zobaczycie, jest to fit na cieplejsze dni, bo szczerze mówiąc to myślałam, że tego dnia zamarznę. Aczkolwiek patrząc na efekt końcowy, mogę przyznać, że było warto. Znowu na zdjęciach możemy zobaczyć kabaretki, które uwielbiam już od dłuższego czasu i ubieram je jak tylko mogę. Następnie postanowiłam połączyć nietypowo, złote dodatki ze srebrną bluzą. Natomiast podkład jest typowym basiciem, biały top i czarna spódniczka, ale żeby nie było tak nudno, postanowiłam dodać gorset. Do tego moje ukochane botki, które są pierwszymi butami, które nie zrobiły mi odcisków na stópkach. Nie wiem od czego to zależy i zastanawiam sie czy tylko mnie tak zawsze obcierają każde buty. 
Podsumowując, bardzo podoba mi sie ta stylizacja i jak tylko będzie cieplej, to pewnie będę coś z nią kombinować.
Zapraszam do zdjęć! 
FOTO : A.B.PHOTOGRAPHS - OLA BENGOWSKA 





 





















BUTY : ZARA
KABARETKI : ALI
SPÓDNICZKA : TERRANOVA
GORSET : PRIMARK
TOP : ZARA
BLUZA : PRIMARK
OKULARY : ALI
TOREBKA : PRIMARK

10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i zdjęcia! Piękna torebka. Botki też bardzo mi się podobają; fajnie, że są też wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie okulary <3
    Zdjęcia również wspaniałe
    Fotograf się postarał <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, podkreśla to co powinna. Ładnie prezentujesz się. Pozdrawiam i zostawiam bloga a i obserwację zostawiam. http://mytruetherapy.blogspot.com/2018/02/1-zbrodniarz-wojenny-mao-zedong.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz zjawiskowo ;* oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥