11 sierpnia 2018

PINK SHAKE


Hej hej! Nowy pościk wleciał po dość długim czasie w sumie. Niestety wakacje mają swoje wady, dostaje wtedy totalnego lenia i nic mi się nie chcę tak przeważnie. No, ale mam już nowe foteczki, na które serdecznie zapraszam. Hmm. Moje wakacje. W Lipcu trochę pracowałam, ale głównie chciałam odpocząć. Pod koniec wyjechałam na Wegry nad Balaton. Teraz mam chwilke przerwy i za 5 dni jade do Hiszpanii. Wybawie się i zaraz bedzie powrót do szarej rzeczywistości niestety, więc korzystajcie z każdego dnia.
PHOTO : A.B PHOTOGRAPHS - OLA BENGOWSKA
W ramach sesji z Olą pojawia się także filmik na YT z sesji, z naszej pracy. Możecie zobaczyć w jaki sposób pracujemy nad takimi fotkami. Zapraszam do filmu i do pani fotograf!
Życzę wszystkim miłych wakacji!
Enjoy!


























BUTY : DEEZE
SPODNIE : FOREVER21
PASEK : ZAFUL
KOSZULKA : ALIEXPRESS
OKULARY : ALIEXPRESS
KOLCZYKI : STRADIVARIUS

3 komentarze:

  1. Pięknie! Praca z taką modelką to sama przyjemność <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Control Your Time With This Helpful Advice

    2.COVID-19 Circuit Breaker: What's Allowed and Not Allowed?

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. The Best Ways to Eliminate Blackheads

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥