4 października 2016

COME BACK!

Hejka! W sumie nie wiem od czego zacząć. Bardzo długo mnie tu nie było i zdaje sobie z tego sprawę. Jednak w wakacje nie miałam zbyt czasu ani warunków. Potem rok szkolny się zaczął i musiałam to ogarnąć, a na koniec choroba, której nie ma końca. Naprawdę nie miałam kiedy do was się odezwać i kiedy zrobić jakieś nowe zdjęcia. Wybaczcie. Może w tym roku szkolnym posty będą się pojawiały nieco rzadziej, ale będę się starała jak tylko mogę. Obiecuje. Tylko moja choroba nadal mnie trzyma. Wy też jesteście chorzy? Oczywiście wszystkim chorującym życzę dużooooo zdrówka!

Co do stylizacji na dzisiaj. Spróbowałam dzisiaj czegoś innego. Taki dość sportowy styl z jeansowymi culottes. Zobaczcie sami i napiszcie co o tym sądzicie. Może coś byście zmienili ? 
Zapraszam 













2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja :D
    Super bluzka :D

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam sie a każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój blog, młodej, ładnej i mądrej dziewczyny. Tak trzymaj, ja trzymam kciuki za powodzenie we wszystkim co robisz. Idź dobrą drogą...

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥