26 listopada 2016

UPDATE

Hejka! Znów jest mi głupio cokolwiek tu pisać. Nie było mnie tu długi czasu. Znowu. Zadaje sobie z tego sprawę. Po prostu blog nie podobał mi się już jeśli chodzi o nazwę i wygląd. I z mojego założenia wychodziło, że wszystko co tu dodam to będzie wyglądało źle, ze względu na oprawę zdjęć. Dlatego od dzisiaj obowiązuje nowa nazwa : JAWI. Stwierdziłam, że lepsza będzie krótka nazwa i również związana konkretnie ze mną. Więc nazwa ma w sobie 2 pierwsze litery mojego nazwiska i 2 pierwsze imienia. 
Jeśli chodzi o wygląd. Był dla mnie już nudny i dużo osób miało problem z poruszaniem się po moim blogu. Więc w końcu jest! Nowy wygląd i nowa nazwa. Dziękuje bardzo Pauli za pomoc przy szablonie i przepraszam wszystkie osoby, które cały czas czekały na nowy post. Od teraz już jestem na 10000%! Obiecuje. Posty będą się pojawiały raz w tygodniu, a jeśli nie miałabym czasu to raz na 2 tyg.Wiec wróciłam. 
Piszcie jak wam się podoba nowa nazwa, nowy szablon i nowe zdjęcia ! 
Zapraszam ❤❤❤

















Koszulka : data
Spodnie : stradivarius
Chocker : pasmanteria diy

2 komentarze:

  1. mi sie podoba szablon :)
    śliiczne zdjęcia! masz piękny makijaż <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię jesteś najpiękniejsza ����

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥