10 grudnia 2016

SPAIN STYLE

 Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z kolejną stylizacją. Pokazałam tu moje 2 rzeczy, które od jakiegoś czasu są na liście ulubionych. Mowa tutaj o bluzce hiszpance i jeansowych dzwonach. Obie rzeczy od razu po samych ich zobaczeniu stały się moimi faworytami w szafie. Obie te rzeczy kupione były po wręcz śmiesznych cenach.
Bluzka pochodzi z sh, a spodnie z h&m. Cena bluzki to 2 zł, a spodni 30 zł. Uważam, że jest to mega po taniości, a rzeczy są naprawdę świetne. Dajcie znać jak podoba wam się cała stylizacja!
Zapraszam do zdjęć !
























1 komentarz:

  1. Uwielbiam sh, można tam znaleźć rewelacyjne rzeczy! Stylizacja genialna :*
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥