4 grudnia 2016

PINK

Hejka! Tak jak obiecałam, posty będą się ukazywać co tydzień. Będzie to przeważnie sobota/ niedziela.
Więc w dzisiejszym poście jest kolejna stylizacja. Jest przesłodka i zarazem najwygodniejsza na świecie. Mowa tutaj o różowym dresie, który idealnie nada się na jakieś luźniejsze dni. Myślę, że każdy z nas ma ochotę ubrać coś mega wygodnego. Przecież nie da się wyglądać idealnie cały rok. 
Swoją drogą, zbliżają się święta! Czyli mój ulubiony czas ( oprócz wakacji ). Myślę, że następny post będzie o tym co kupić bliskim na święta, przyjaciółce czy innej osobie. 
Ostatnia sprawa. Dokładnie 2 dni temu czyli 2 grudnia wybiła rocznica od założenia mojego bloga. Mam go już rok i jestem bardzo dumna, że wreszcie robię coś i wiem, że ktoś to czyta, ogląda, inspiruje się i jest przy mnie tyle osób, które mnie w tym wspierają. Dziękuje wszystkim za miłe komentarze, za te niemiłe również. 
A teraz zapraszam już do zdjęć ! 
FOT : Sabina Prędka
























BLUZA : H&M
SPODNIE : H&M
BUTY : NIKE AIR FORCE
SKARPETKI : NIKE
SZMINKA : MAYBELLINE 930 ( NUDE )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥