22 kwietnia 2017

WYGRAŁAM SPOTKANIE Z MAJĄ SABLEWSKĄ!

Hej! Znów nie było mnie dość sporo czasu. To wszystko dlatego, że miałam sporo nauki i testy. Już na szczęście mam chwilę, żeby się odezwać i coś napisać. Teraz postaram się znów pisać regularnie i dodawać zdjęcia. Mam już kilka fajnych pomysłów na fotki, więc śledźcie wszystko na bieżąco.
Jak widać po tytule, wygrałam spotkanie z Mają Sablewską. Jakoś miesiąc temu dowiedziałam się o konkursie organizowanym przez Forum Gliwice. Polegał on na zrobieniu zdjęć stylizacji i oznaczenie hasztagiem na instagramie. Dodałam fotki i jakoś nie oczekiwałam na żadną odpowiedź. Kilka dni później okazało się, że jestem w najlepszej 10 osób. Ostatecznie otrzymałam 7 miejsce i wygrałam kilka upominków oraz możliwość rozmowy z Mają. Maja podczas podchodzenia po nagrodę omawiała każdą osobę jak jest ubrana. Komentowała co jej się podoba oraz na co uważać.
Usłyszałam wiele ciepłych słów i mimo, że zajęłam 7 miejsce to i tak czuje, że w pewnym sensie wygrałam.

Poniżej możecie zobaczyć kilka fotek z tamtego dnia <3











 CO MIAŁAM NA SOBIE :
BUTY : RYŁKO
KABARETKI : GATTA
PLECAK : DIVERS
SUKIENKA : PULL&BEAR
GOLF : STRADIVARIUS
KURTKA : PULL&BEAR

6 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetnie, że miałaś okazję spotkać się z Mają, szkoda jednak, że nie było Maff. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamciu gratulacje!!!!


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę twoje stylizacje są genialne! Trzymaj tak dalej :*
    <a href="http://immartaa.blogspot.com>MÓJ BLOG</a>

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥