2 maja 2017

WYGRAŁAM WEJŚCIE NA SILESIA FASHION DAY!

Hej!!!
Jak tam u was?
Mam nadzieję, że pogoda się już trochę uspokoi i przestanie padać deszcz i śnieg, bo chce już lecieć na kolejne sesje w słoneczku!
Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat silesia fashion day.
Znów tak jak poprzednim razem wygrałam konkurs związany z modą. Historia jest dość śmieszna, ponieważ na ten konkurs nie wysyłałam żadnego zgłoszenia ani zdjęć. Podczas gdy chodziłam po mieście, podeszły do mnie 2 panie ze strony SILESION. Powiedziały, że szukają modnie ubranych ludzi na Śląsku i, że bardzo ładnie wygląda. Zrobiły mi kilka zdjęć tkz streetlook. Zdjęcie zostało dodane na facebooka. Po kilku dniach okazało się, że zostałam wybrana do najlepszej 3. I wygrałam podwójne wejście na pokaz mody, który odbył się w Centrum Kongresowym w Katowicach. Był tam Krzysztof Ibisz, Natasza Urbańska, i wiele innych znanych twarzy. Był to pokaz młodych projektantów, a najlepsi dostali nagrody pieniężne oraz możliwość stażu u najlepszych. Pokaz odbywał się w bardzo miłej atmosferze. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogłam tam być. Teraz niżej dodam kilka zdjęć z tamtego wieczoru.






     SZPILKI : DEEZE
     KABARETKI : GATTA
     SUKIENKA : PULL&BEAR
     KOSZULKA : BERSHKA
     TOREBKA : CROPP
     CHOCKER : PRIMARK


2 komentarze:

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥