13 maja 2017

WHITE & WHITE

Hej! 
Co słychać ? Zaczęło robić się już ciepło i z racji tego mam dla was nowe fotki! Koniec roku szkolnego powoli się zbliża, a ja wyjeżdżam za 5 dni do Anglii. Potem czeka mnie w czerwcu koncert Ariany Grande oraz wycieczka szkolna nad morze. Będzie się dużo działo w najbliższym czasie. Piszcie czy wy też jedziecie na Ari!
 Stylizacja w bieli. Subtelna i według mnie pięknie zestawiona. 
Zapraszam do zdjęć ! 


























SUKIENKA : H&M
SWETER : ZARA
BUTY : LACOSTE
TOREBKA : CROPP

2 komentarze:

  1. Genialny wpis!!!
    ​​​​​​​Zapraszam do mnie http://cluudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥