28 maja 2017

WISHLIST - black and white lace dress

   
HEJ! Jakiś czas temu napisała do mnie firma Zaful o współpracę. Polega ona na tym, że spośród ich asortymentu dostępnego na stronie mogłam wybrać sobie parę rzeczy. Przeglądając strone weszłam w zakładkę sukienki.   KLIK   Były tam serio ładne sukienki, ale nie zamówiłam ich, ponieważ miałam w koszyku już inne rzeczy. Trudno było się zdecydować, ale jednak sukienki pozostały wciąż na wishlist. Podsyłam wam linki do tych sukienek. Może i wam też się spodobają i je kupicie. Są to sukienki na plaże, na wieczór i na co dzień. Klikajcie w linki i szukajcie tej idealnej dla Siebie!




 KLIK








1 komentarz:

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥