5 sierpnia 2017

BLACK&PINK

Hej! Nareszcie jestem!
Długo mnie znów nie było niestety. Miałam ostatnio ogromny zawrót głowy. Zakończenie roku, zmiana szkoły, papierki i inne dość istotne rzeczy.
Udało mi się wreszcie wyrwać na sesje i wracam z nową stylizacją. Wydaje mi się dość słodka i dziewczęca.
Zacznijmy od dołu :
*Klapki z futerkiem. Mega wygodne i ślicznie wyglądające na stopie
*Culottes. Przewiewne spodnie 3/4, które wszyscy doskonale już znają
*Koszulka z wiązaniem. Wiązaniem jest wstążka, która dodaje uroku i uwydatnia talię
*Ramoneska. Skórzana czarna kurtka, która uzupełnia i dodaje charakteru każdej stylizacji.

Zapraszam do zdjęć!
PHOTO : SABINA PRĘDKA


























KLAPKI: DEEZEE
CULOTTES: BERSHKA
KOSZULKA: ZARA
RAMONESKA: PRIMARK

2 komentarze:

Jeżeli mnie zaobserwujesz , sprawdzę również twojego bloga i jeżeli uznam go za ciekawy na pewno zaobserwuje . Zapraszam do komentowania
Masz jakieś uwagi , albo propozycje na kolejny post ? Pisz
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥